09 April 2010

i miss you damn much

you? sape you yang saya maksudkan kat sini?

hahha, saje nak menduga. you kat sini refer to 'suasana'. suasana yang dulu ceria dan gembira. sekarang tak sangka terasa begitu lain sekali. apa yang tak betul sebenarnya? apa yang menjadi punca? saya nak tahu, tapi tak mampu menjawab persoalan-persoalan tu. okey, teruslah bermain di minda saya ye. silakan.

saya tak mengerti kenapa saya mesti hadapi situasi macam ni. tapi saya yakin dengan DIA. saya yakin ada sebab untuk DIA tetapkan begitu. percaturan hidup ni biasalah, ada masa complicated macam apa, ada masa bahagia ceria je. hah, tapi tulah. saya tak mampu tahan lagi air mata ni saat ni. saya sedih tengok insan yang saya sayang tak berdaya sebegitu. saya sebak, terasa macam ada beban yang begitu besar sedang menimpa seluruh tubuh badan saya. saya tak berdaya untuk hadapi semua ni sendiri.

cuma, disebabkan adanya kepercayaan yang mendalam pada Allah, alhamdulillah semangat saya kembali pulih. bersyukur? of courselah saya bersyukur. saya harap sangat semoga Allah akan tetapkan saya di sisi-NYA dalam apa jua situasi.

amin.

pesanan: kalau rasa nak menangis tak usahlah ditahan tangis tu. selagi terasa nak menangis, menangislah. lastly awak akan rasa lega insya-Allah. dan menangis tu kalau boleh biarlah menangis yang boleh dekatkan kita pada Allah.

No comments:

Post a Comment